Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 11:58:21 +0200

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00601 aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Sarakuste küla, Silla 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Kutse arvamuse avaldamiseks Sarakuste külas 
Silla kinnistule üksikelamu ehitusprojekti koostamise 
projekteerimistingimuste väljastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26878509>  (menetlus nr: 
412892), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 15.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (KERLY KODASMA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister